📚🔬⚗Підготовка старшокласників до наукової діяльності - важливе завдання сучасної освіти.
  👍 👏 Навесні 2⃣0⃣2⃣3⃣ року учениця 1⃣1⃣ класу гімназії № 3⃣1⃣5⃣ з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва МАРІЯ ГУРЕНКО посіла почесне 1⃣ МІСЦЕ в ІІ турі Всеукраїнського конкурсу учнівських наукових робіт МАН з психології.
  🤗💐🏆 Вітаємо наукового керівника Вікторію Гальченко, кандидата психологічних наук, доцента кафедри дошкільної освіти Педагогічного факультету УДУ імені Михайла Драгоманова за вагоме досягнення та отримання Подяки від Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради та Київської МАН "за особистий внесок у виховання майбутньої наукової еліти України".
  🇺🇦🤝👥 Продовжуємо й надалі успішно працювати на освітянському фронті, наближаючи довгоочікувану та неминучу Перемогу України!
 360087439 789290136319027 2007724928247602786 n
361388944 789290159652358 2952347769191639287 n
360143450 789290189652355 7442824228978134111 n
                                                                       📢👥 Шановні колеги!
 
  👋Запрошуємо вас взяти участь у роботі Всеукраїнської інтернет-конференції «ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ: ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА,ІННОВАЦІЇ», яка відбудеться 2⃣7⃣ червня 2⃣0⃣2⃣3⃣року.
 
    ✅Участь у конференції – безкоштовна!
 
     Для кого❓
    Запрошуються: викладачі закладів вищої освіти; керівники та представники обласних і районних управлінь освіти, інститутів післядипломної освіти; працівники дошкільних закладів освіти й центрів раннього розвитку дитини; студенти та аспіранти ЗВО, а також усі, хто цікавиться проблемами дошкільної освіти.
 
   🪁Форми участі в конференції:
🪪Очна – онлайн:
− виступ із доповіддю (або надання організатору відеозапису доповіді для
трансляції в онлайн-режимі) + включення доповіді до програми заходу та
розміщення публікації в збірнику матеріалів конференції;
− участь у обговоренні в якості слухача.
📋Заочна – включення доповіді до програми заходу та розміщення публікації в збірнику матеріалів конференції.
 
🗂️ПЛАНУЄМО РОБОТУ ТАКИХ СЕКЦІЙ:
Секція 1. Піклування та розвиток дітей раннього віку: інноваційний
контекст.
Секція 2. Підтримка сім’ї щодо забезпечення освітнього розвитку дитини в
умовах воєнного стану.
Секція 3. Професійна підготовка та підвищення кваліфікації фахівців
дошкільної галузі.
Секція 4. Упровадження сучасних педагогічних технологій в умовах
кризових станів.
Секція 5. Цифровізація як ресурсне забезпечення якості дошкільної освіти.
 
👇Заповнюйте форму реєстрації:
 
351355869 993946188295844 5328506195297886019 n
352557839 1330097637717890 6822445734898434812 n
 
   😱🫣🤯😲😭 Сучасна людина на фоні військових подій переживає когнітивне виснаження - це стан коли нервовій системі вже не вистачає сил опрацьовувати інформацію, коли забагато розумової роботи, факторів стресу, відповідальності, забагато "багатозадачності". І замало сну, безпеки, відпочинку, дозволу собі розслабитися.
   ⁉️Що ж робити, щоб побороти дорослому когнітивне виснаження та стрес у дітей дошкільного віку?
  👥💡😉 На ці запитання 3⃣1⃣ травня 2⃣0⃣2⃣3⃣ року відповіла завідувачка кафедри дошкільної освіти, доктора педагогічних наук, професорка Ганна Цвєткова на онлайн семінарі "Психолого-педагогічний супровід дітей дошкільного віку в умовах війни".
1685954045069
   💁‍♀Ганна Георгіївна у своєму виступі:
✅ окреслила шляхи збереження ресурсу емоційного здоров'я особистості під час війни;
✅ ознайомила присутніх з причинами виникнення психічних розладів у дітей дошкільного віку та стратегіями їх подолання;
✅ запропонувала ефективні методики на виявлення стресових станів у малечі.
  ⚠️ Спікерка разом з учасниками семінару (💯 осіб) визначили алгоритм дій у стані істерики, який виникає у дітей дошкільного віку; відтворили на папері свій страх та можливі шляхи його подолання.
 🧰 До свого професійного кейсу педагоги дошкільної освіти поклали запропоновані Ганною Цвєтковою цікаві вправи та техніки для корекції та профілактики тривоги, страхів у дітей дошкільного віку.
   ☺️🙌 Позитивні відгуки наприкінці вебінару свідчили про продуктивність співзаємодії.
 
  🤝Дякуємо організаторам онлайн семінару, стейкхолдерам кафедри дошкільної освіти - Державній службі якості освіти у Київській області за можливість взяти участь у такому цікавому, високопрофесійному та прекрасно організованому науковому заході!
 
Screenshot 2023 05 31 14 17 49 683 us.zoom.videomeetings
 Screenshot 2023 05 31 14 49 01 009 us.zoom.videomeetings
Screenshot 2023 05 31 14 50 19 235 us.zoom.videomeetings

 
 
 
 🔭🔬⚗🧫🧪📚 ✍👥🎙🗂 В рамках відзначення Днів науки на базі кафедри дошкільної освіти педагогічного факультету Українського державного університету імені Михайла Драгоманова 2⃣4⃣ травня 2⃣0⃣2⃣3⃣ року було проведено гостьові лекції.
  ✨Зустріч відкрила завідувачка кафедри дошкільної освіти УДУ імені Михайла Драгоманова докторка педагогічних наук, професорка Ганна Цвєткова, за ініціативою якої відбувся цей науковий захід.
   👥 До гостьових лекцій доєднались провідні науковці сучасного дошкілля:
🔸Ілона Дичківська, завідувачка кафедри дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені професора Т.І. Поніманської Рівненського державного гуманітарного університету;
🔹Олександр Семенов, завідувач кафедри загальної педагогіки та дошкільної освіти Волинського національного університету імені Лесі Українки, доктор педагогічних наук, професор;
🔸Олена Половіна, завідувачка кафедри дошкільної освіти Київського Університету імені Бориса Грінченка, кандидатка педагогічних наук, доцентка;
науково-педагогічні працівники, аспіранти, студенти, педагоги-практики.
  📗📙📔📘 Одна з гостьових лекцій на тему «Сучасна дошкільна педагогіка в інноваційному спрямуванні» представлена спікером Ольгою Рейпольською, завідувачкою лабораторії дошкільної освіти і виховання Інституту проблем виховання НАПН України, докторкою педагогічних наук, доценткою, стейкхолдером.
349170775 1501881927283639 1151767462949375216 n
 
   Ольга Дмитрівна презентувала основні праці як науковий доробок колективу лабораторії, яку вона очолює багато років, зокрема: навчально-методичні посібники «Формуємо у старших дошкільників цілісне світобачення»; «Формування базових якостей особистості дітей старшого дошкільного віку в ДНЗ», «Виховуємо базові якості старшого дошкільника в умовах ДНЗ», «Поряд і разом: соціалізуємо старшого дошкільника», «Освітнє середовище закладу дошкільної освіти: технології проєктування»; монографії: «Соціалізація дітей старшого дошкільного віку» (2018);
«Виховання дітей раннього віку у закладах освіти різних типів»; методичні рекомендації «Розвиток старшого дошкільника в освітньому середовищі закладу дошкільної освіти»;
Концепція освіти дітей раннього та дошкільного віку (2020);
Концепція виховання дітей та молоді в цифровому просторі (2022).
 349321122 795715425352373 3214405550821948663 n
349143635 226391266780981 6105212353454085893 n
 
    Електронні варіанти цих наукових робіт можна завантажити з електронної бібліотеки НАПН України URL: Електронна бібліотека НАПН України: як засіб сучасного навчального середовища - Digital Library NAES of Ukraine (iitta.gov.ua).
 
349154760 1211949212854484 5246197748873565320 n
  349099078 228791596565063 934258100328066928 n
 
  📊 Не менш цікава гостьова лекція була представлена спікером Оксаною Ступак, докторкою педагогічних наук, доценткою кафедри дошкільної освіти УДУ імені Михайла Драгоманова на тему: «Квалітативні дослідження: методологія, напрямки та приклади».
  Лекція Ступак О.Ю. була присвячена особливостям організації та проведення квалітативних (якісних) досліджень адаптації та інтеграції українських дітей дошкільного і шкільного віку в Чехії в умовах вимушеної еміграції внаслідок військової агресії Росії проти України.
  Лекція розпочалася з порівняння особливостей та відмінностей квалітативних (якісних) та квантитативних (кількісних) наукових досліджень, було розкрито структуру та дизайн якісного дослідження, висвітлено види та особливості методу наративного інтерв`ю, основні моменти організації та проведення дослідження, кодування та інтерпретації результатів.
Було окреслено теми основних перспективних напрямків досліджень: формування психологічного клімату дитячого колективу, подолання емоційного вигорання педагогів, формування психологічного благополуччя педагогів, адаптація та соціально-емоційна підтримка українських дітей в еміграції, інтеграція в європейському освітньому просторі та реінтеграція українців після повернення додому в умовах війни. Лекцію проведено атмосферно, натхненно, енергійно, емоційно-чуттєво. Її зміст був наповнений цікавими моментами, прикладами, що зацікавило усіх присутніх, зародило творчо-наукову дискусію та багато схвальних відгуків аудиторії.
🙂💐 Щиро вдячність всім організаторам, шановним лекторам-спікерам та
учасникам наукового заходу за чудову атмосферу та єднання задля осучаснення дошкільної освіти!
 
  ☺️😏🤩На звітно-науковій конференції викладачів, аспірантів і докторантів УДУ імені Михайла Драгоманова за підсумками наукових досліджень 2⃣0⃣2⃣2⃣ року «Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету» спікером, доцентом Вікторією Гальченко для викладачів кафедри дошкільної освіти та аспірантів спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки (дошкільна педагогіка)
2⃣3⃣ травня 2⃣0⃣2⃣3⃣ року проведено рефлексивний тренінг "Перфекціонізм як шлях до емоційного вигорання викладача ЗВО".
  🧩🎯😊🥹 Учасники дізналися багато цікавого про деструктивний перфекціонізм, його ознаки та наслідки, визначили шляхи запобігання емоційному вигоранню, виконали низку ресурсних психологічних технік, які стануть у нагоді й під час стресових ситуацій, спричинених війною, а також поспілкувалися у приємній атмосфері, отримали позитивні емоції, налаштувалися на подальшу командну роботу, натхненником якої є очільниця кафедри, професорка Ганна Цвєткова.
   🇺🇦Разом до ПЕРЕМОГИ!

348930567 595450936021621 6622461422973350869 n

348915296 592958839600142 8128875298846541027 n

349156106 929217681622580 4950641024612640362 n
348991949 552892070351574 1469454206742126748 n